piątek, 16 stycznia 2015

Liebster Awards cz.2

Drugą nominację otrzymałam od Grace Ellen z love a little better.


1. Ulubiona książka?
2. Ulubiony owoc?
3. Twoje drugie imię?
4. Gorąca czekolada vs. kakao?
5. Co sądzisz o Taylor Swift?
6. Twoje życiowe motto?
7. Wierzysz w istoty nadprzyrodzone?
8. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem FF?
9. Ulubiony cytat?
10. Piosenka przy której się wzruszasz?
11. Twoje ulubione zajęcie?



Odpowiedzi:

1. 50 twarzy Graya :P
2. Banan
3. Top secret ;p
4. Czekolada :)
5. Nic do niej nie mam. :D
6. Umiesz liczyć, licz na siebie
twoje szczęście innych je*ie.
7. Yep! :)
8. Jeśli będziecie chcieli to czytać to może coś uda mi się coś jeszcze wymyślić ;)
9. "Nie trzeba wierzyć w cuda,
Wystarczy wierzyć w siebie,
Możesz osiągnąć wszystko
musisz tylko to wiedzieć."
10. Jest takich kilka :)
11. Uwielbiam czytać. :D


Serdecznie dziękuję za obie nominacje. Naprawdę się nie spodziewałam. :)
Mam nadzieję że się nie obrazi nikt jeśli nikogo nie będę nominowała bo to naprawdę trudna decyzja, a ja osobiście czytam zbyt wiele blogów, aby wybrać te najlepsze. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz