piątek, 16 stycznia 2015

Liebster Award cz.1 :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach
 za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.



Zasady:
1. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała.
2. Trzeba zadać 11 swoich pytań pod nagrodą LA.
3. Następnie trzeba nominować 11 blogów, których właścicieli informujesz.
4. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
Nominację otrzymałam od:
- Angel Power z Unearthly od której dostałam następujące pytania:




1. Co było motywacją do pisania opowiadania?
2. Jakie jest twoje największe marzenie z dzieciństwa?
3. Jeśli byłabyś na księżycu, co byś powiedziała jako pierwsze? :D
4. Jakie masz talenty?
5. Twoja jedna sytuacja z życia, w której chciałabyś się znaleźć jeszcze raz?
6. Jaka to piosenka, od której jesteś uzależniona lub słuchasz jej najczęściej?
7. Moment w życiu, który wolałabyś zapomnieć?
8. Masz jakieś zwierzaki?
9. Ulubiony film zagraniczny i ulubiony polski?
10. Częściej siedzisz na komputerze, czy telefonie?
11. Cieszysz się ze Świąt?
A to moje odpowiedzi i bardzo przepraszam za to że tak późno odpowiadam, ale nie miałam wcześniej okazji :D


1. Hmm... Chyba moja wyobraźnia oraz chęć podziału się nią ze wszystkimi.
2. Zostać aktorką, ale to się nie spełni :P
3. O matko, ale ta Ziemia jest mała :D
4. Denerwowanie ludzi mi wychodzi i gubienie wszystkiego co mi jest potrzebne.
5. Całkiem chciałabym się cofnąć całkiem do dzieciństwa.
6. Far away - Nickelback <3
7. Pierwsza klasa gimnazjum
8. Niestety nie :\
9. Z zagranicznych to chyba Bad Boys, a polskich Zróbmy sobie wnuka. :D
10. Telefon, właśnie z niego piszę i jest trochę nie wygodnie. :)
11. Trochę późno, ale tak cieszyłam się. :D


Nominacje i moje pytania podam w drugim poście. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz