niedziela, 7 września 2014

Libster Blog Award

Zostałam nominowana do Libster Blog Award przez blog onemoments-twoworlds-zayn-fanfiction.blogspot.com. Serdecznie dziękuję za nominację i szczerze mówiąc bardzo mnie ona zaskoczyła oczywiście pozytywnie, dziękuję jeszcze raz.

Pytania od onemoments-twoworlds-zayn-fanfiction.blogspot.com:

1. Czytasz inne opowiadania?
2. Do jakich fandomów należysz? (oprócz Directioner)
3. Ile blogów prowadzisz?
4. Co lubisz robisz w wolnej chwili?
5. Do której klasy chodzisz?
6. Lubisz śpiewać?
7. Który chłopak z One Direction ma najładniejszy uśmiech?


Moje odpowiedzi:
1. Oczywiście ;)
2. Żadnego. Oczywiście słucham innych, ale nie nazwałabym się aż taką fanką, żeby należeć do fandomów. :)
3. Tylko ten. ;D
4. Czytać, pisać, grać w siatkówkę =)
5. Cóż zaczęłam już 2 liceum. ;>
6. Hahah oczywiście tyle, że nie umiem ;)
7. Niall i Louis :D

Nominuję:
1. nosmilenolove.blogspot.com
2. destinyandhope-fanfiction.blogspot.com
3. zoey-kat-ff-33.blogspot.com
4. i-lost-my-direction.blogspot.com
5. help-me-if-you-can-niall.blogspot.com

Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2. Ulubiona piosenka.
3. Czytasz jakieś inne blogi?
4. Masz drugie imię? Jeśli tak jakie?
5. Jak długo prowadzisz bloga?
6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
7. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz